- 35 % otrai precei. Izmanto atlaides kodu: LELOSI35

BUJ

Vispārīgie jautājumi

Kā mazgāt LELOSI produktus? Vai tos var žāvēt veļas žāvētājā?
Mēs iesakām mazgāt tos maigās veļas mazgāšanas programmā 30 grādu temperatūrā. Ir ļoti svarīgi pagriezt izdrukas uz iekšpusi.
Žāvēšana veļas žāvētājā nav atļauta.
Nelieto balinātāju!
Kā zināt, kuru izmēru izvēlēties?
Lai izvēlētos pareizo izmēru, izmanto izmēru tabulu, ko atradīsi pie katras preces mūsu tīmekļa vietnē. Ja arī pēc tabulas pārbaudes nevari izvēlēties piemērotu izmēru, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu info@mylelosi.lv, un mēs tev palīdzēsim.
Vai LELOSI legingi ir caurspīdīgi?
Mūsu legingi nav caurspīdīgi. Daļēja caurspīdība var rasties tikai tad, ja ir izvēlēts nepareizs izmērs — šajā gadījumā materiāls var būt pārlieku izstiepts, tāpēc ir svarīgi izvēlēties pareizo izmēru.
Reklāmā, Facebook, draugs ieteica... Ieraudzīju LELOSI produktu, kuru neatrodu veikala mājaslapā. Vai varu to pasūtīt?
Mūsu produktu piedāvājums bieži tiek atjaunināts, jo daudzi produkti ir unikāli, tāpēc jūs varat iegādāties tikai tās preces, kas ir pieejamas mūsu mājaslapā. Citi modeļi diemžēl ir izpārdoti.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti grūtniecēm?
LELOSI legingi ir ar augstu jostasvietu, ir ļoti elastīgi un nav ierobežojoši, tāpēc tos labprāt valkā arī grūtnieces. Tomēr tas ir atkarīgs arī no ķermeņa, vēdera lieluma utt.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti intensīvām fiziskajām aktivitātēm?
LELOSI legingu materiāls ļoti atšķiras no klasiskajiem sporta legingiem. Daudzi klienti tos labprāt velk, nodarbojoties ar jogu, pilatēm vai dodoties pastaigā. Taču ņemiet vērā, ka intensīvas fiziskās aktivitātes var bojāt šķiedras, tāpēc legingi ātrāk novalkāsies.

Maksājumi, preces atgriešana un apmaiņa

Kā es varu samaksāt par savu LELOSI pasūtījumu?
Atbalstītās apmaksas metodes ir: maksājums ar kredītkarti un maksājums piegādes brīdī (Packeta).
Piegādātājs man neiedeva pavadzīmi un/vai maksājuma čeku. Vai tas ir normāli?
Piegādātāji nepiegādā pavadzīmes, un tās netiek pievienotas sūtījumam. Pavadzīme tiek jums automātiski nosūtīta e-pastā, kas apliecina veiksmīgu piegādi.
Es gribu saņemt uzņēmuma rēķinu savam pasūtījumam. Kā varu to saņemt?
Nosūtiet sava uzņēmuma rekvizītus un produktu sarakstu, ko jūs vēlaties iegādāties uz e-pastu: info@mylelosi.lv, un mēs jums nosūtīsim rēķina formu. Rēķins pirkumam tiešsaistē jau ir izsniegts un to nevar rediģēt.
Prece, ko pasūtīju, man neder. Vai varu apmainīt šo preci? Kāda ir procedūra?
Diemžēl, atgriezto produktu nav iespējams apmainīt. Pēc tam, kad sūtījums būs mums atgriezts un pārbaudīts, naudas atgriešana tiks veikta uz maksājuma karti ar kuru tika veikts sākotnējais darījums, ja vien nav panākta cita vienošanās. Jūs varat vēlreiz pasūtīt to pašu preci.
Saņemtie produkti man neder, un es vēlos tos atgriezt. Vai es to varu izdarīt? Kāda ir procedūra?
Protams, tu vari tos atgriezt. Lūdzu, meklē veidlapu, lai saņemtu atmaksu. Tur saņemsi visu informāciju. Ja tev ir vēl kādi jautājumi, lūdzu, raksti mums uz info@mylelosi.lv, un mēs ar prieku tev palīdzēsim.
Saņemtās preces ir bojātas. Ko man darīt?
Lūdzu, nosūtiet mums fotogrāfijas ar bojātajām precēm uz e-pastu: info@mylelosi.lv. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu radušos situāciju.