- 25% otrai precei. Izmanto atlaižu kodu: LELOSI25

BUJ

Vispārīgie jautājumi

Es vēlos iegādāties preci, kas ir izpārdota. Kad tā atkal būs pieejama?
Vēlamajai precei izvēlies izmēru un noklikšķini uz pogas PAZIŅOT MAN. Kad prece atkal būs noliktavā, mēs tev nosūtīsim e-pasta ziņojumu.
Kā es varu zināt, kuru izmēru izvēlēties?
Atver izmēru tabulu, kas tiešsaistes veikalā ir atrodama pie katras preces. Ja arī pēc tabulas aplūkošanas nevari izlemt, kurš izmērs tev būtu vispiemērotākais, lūdzu, sūti mums e-pasta ziņojumu uz info@mylelosi.lv, norādot savus izmērus, un mēs labprāt tev palīdzēsim.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti grūtniecēm?
LELOSI klasiskajiem legingiem ir augsts viduklis, tie ir ļoti elastīgi un nespiež, tāpēc tik daudzām grūtniecēm tie ļoti patīk. Protams, viss ir atkarīgs arī no tavām auguma aprisēm un vēdera lieluma. Grūtniecības pirmajā periodā, visticamāk, tev derēs ierasti valkātais izmērs, bet pēdējos grūtniecības mēnešos iesakām izvēlēties par vienu izmēru lielākus legingus. Mēs neiesakām legingus no kolekcijas Move, jo kompresijas efekta dēļ tie var spiest vēderu.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti intensīviem treniņiem?
Move kolekcijas legingi ir piemēroti valkāšanai dažāda veida treniņos. Šī kolekcija tika radīta tieši šādam nolūkam, jo to legingu materiālam ir dažādi kompresijas līmeņi un tas ir izturīgāks, kā arī tam ir stiprākas šuves. Klasiskie LELOSI legingi nav piemēroti intensīviem treniņiem, jo tie var saplīst, kad tiek pakļauti spiedienam (tie ir ļoti mīksti). Mēs iesakām klasiskos legingus valkāt ikdienā, kad vēlies justies komfortabli.
Jūs piedāvājat tik daudz dažādu legingu kolekciju. Kā izvēlēties sev vispiemērotākos?
Mēs esam tev sagatavojuši ceļvedi, kurā izklāstītas mūsu dažādo legingu kolekciju atšķirības un īpašības. Esam pārliecināti, ka pēc tā aplūkošana spēsi veikt vislabāko izvēli! To vari skatīt šeit.
Kā kopt un mazgāt LELOSI apģērbu?
Tīmekļa vietnē pie katras preces ir norādītas instrukcijas un informācija par attiecīgā tekstilizstrādājuma kopšanu.
Kopumā mēs iesakām visu mūsu apģērbu mazgāt maigajā režīmā, 30 grādu temperatūrā.
Pirms mazgāšanas izgriez apģērbu ar apdruku uz iekšu.
Žāvēšana žāvētājā nav atļauta. Izņēmums ir pludmales dvieļi.
Es vairs nevēlos saņemt LELOSI reklāmu e-pasta ziņojumus. Kā es varu atteikties no jaunumu saņemšanas?
Jebkura reklāmas e-pasta ziņojuma apakšdaļā vari noklikšķināt uz saites, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas, vai arī pielāgot e-pasta ziņojumu saņemšanas biežumu.

Piegāde

Ja maksājums tiek veikts šodien, kad es varu sagaidīt pasūtījuma piegādi?
Mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījumus nosūtītu divu darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Akciju un izpārdošanu laikā piegādes laiks var būt ilgāks, taču mēs vienmēr cenšamies nosūtīt visus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Pēc pasūtījuma izsūtīšanas no mūsu noliktavas piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes pakalpojuma.
Kādu piegādes pakalpojumu jūs izmantojat un cik dienas man jāgaida, līdz mans pasūtījums tiks piegādāts?
Pasūtījuma noformēšanas beigās vari izvēlēties vēlamo piegādes pakalpojumu. Pieejamos piegādes pakalpojumus, piegādes cenu un aptuveno piegādes laiku vari apskatīt šeit. Diemžēl mēs nevaram ietekmēt piegādes laiku pēc tam, kad sūtījums ir atstājis mūsu noliktavu. Tu vienmēr vari sazināties ar mums, ja rodas problēmas ar sūtījumu. Informē mūs par situāciju, rakstot uz info@mylelosi.lv, un mēs tev palīdzēsim, cik vien spēsim.
Kur es varu atrast sava sūtījuma izsekošanas numuru?
Kad tavs sūtījums būs gatavs nosūtīšanai, uz e-pasta adresi, ko ievadīji, veicot pasūtījumu, saņemsi apstiprinājuma ziņojumu ar sūtījuma izsekošanas numuru. Izmantojot šo numuru, vari sekot līdzi sūtījuma piegādes gaitai attiecīgā piegādātāja tīmekļa vietnē.
Vai es varu saņemt savu pasūtījumu pakomātā/saņemšanas punktā?
Jā, tas ir iespējams, ja kā piegādes metodi izvēlies Packeta pakalpojumu.

Pasūtījums un apmaksa

Saņemot sūtījumu, kurjers man nepiegādāja pavadzīmi. Vai tas ir pareizi?
Kurjeri nepiegādā pavadzīmes un tās arī netiek iekļautas sūtījumā. Pēc tam, kad sūtījums ir veiksmīgi piegādāts, pavadzīme tiek automātiski nosūtīta uz tavu e-pasta adresi.
Kāpēc es nevaru savam pasūtījumam piemērot atlaižu kodu?
Vienā pirkumā drīkst izmantot tikai vienu atlaižu kodu. Ja jau esi ievadījis vienu atlaižu kodu, vairs nevar pievienot vēl vienu. Iespējams arī, ka atlaides kods neattiecas uz tava groza saturu.
Kā es savam pasūtījumam varu izmantot LELOSI dāvanu karti?
Dāvanu kartes kodu vari ievadīt pie apmaksas, otrajā pirkuma pabeigšanas solī, šim nolūkam paredzētajā sadaļā. Tev ir pareizi jāievada visas koda zīmes. Ja rodas problēmas, raksti mums uz info@mylelosi.lv, un mēs tev labprāt palīdzēsim.
Manas dāvanu kartes derīguma termiņš ir beidzies, jo tā netika izmantota gada laikā pēc iegādes. Ko man tagad darīt?
Mēs labprāt pagarināsim tavas dāvanu kartes derīguma termiņu. Lūdzu, atsūti mums savu dāvanu kartes kodu uz info@mylelosi.lv, un mēs tev palīdzēsim.
Ja es pasūtīšu digitālo dāvanu karti, vai to saņemšu jau uzreiz?
Ja pasūtīsi digitālo dāvanu karti un veiksi tās apmaksu uzreiz, mēs nosūtīsim to uz tavu e-pasta adresi 1 līdz 2 darba dienu laikā. Ja iegādāsies digitālo dāvanu karti un izvēlēsies to apmaksāt skaidrā naudā, mēs tev nosūtīsim fizisku dāvanu karti.
Kādi ir LELOSI vietnē pieejamie maksāšanas veidi?
Mūsu vietnē vari veikt maksājumus ar kredītkarti/debetkarti.
Es vēlos saņemt rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem. Kā to varu saņemt?
Atsūti mums uz info@mylelosi.lv visu nepieciešamo informāciju par savu uzņēmumu un to preču sarakstu, ko vēlies pasūtīt, un mēs nosūtīsim tev priekšapmaksas rēķinu. Mēs varam piemērot tās pašas atlaides, kas ir pieejamas tīmekļa vietnē. Pavadzīmi jau veiktam tiešsaistes pirkumam nav iespējams mainīt.
Tikko veicu pasūtījumu, bet kļūdījos ar izvēli un vēlos mainīt vai atcelt pasūtījumu. Kā man rīkoties?
Nekavējoties paziņo mums par to, rakstot uz info@mylelosi.lv. Ja tavs pasūtījums vēl nebūs izsūtīts, mēs to atcelsim vai mainīsim preču izmēru, ja vien tās būs pieejamas noliktavā.

Preču atgriešana un apmaiņa

Saņemtā apģērba izmērs man neder. Vai drīkstu to apmainīt? Kā man rīkoties?
Diemžēl mēs nepiedāvājam preču apmaiņu. Šādā gadījuma, lūdzu, aizpildi preču atgriešanas pieprasījuma veidlapu šeit. Lūdzu, seko norādēm un atgriez nepieciešamās preces. Pēc tam, kad saņemsim šīs preces un tās pārbaudīsim, veiksim naudas atgriešanu uz veidlapā norādīto maksājuma vai sākotnējā darījuma karti. Pēc tam tu vari vēlreiz pasūtīt nepieciešamās preces. Ja tev nepieciešama palīdzība, vari sazināties ar mums, rakstot uz info@mylelosi.lv, un mēs labprāt tev palīdzēsim.
Saņemtās preces man neder, un es nevēlos tās paturēt. Vai varu tās atgriezt? Kā man jārīkojas?
Ja tevi neapmierina saņemtās preces, vari tās atgriezt. Aizpildi preču atgriešanas pieprasījuma veidlapu šeit. Tur arī varēsi izlasīt visu nepieciešamo informāciju. Ja tev tomēr ir nepieciešama palīdzība, vari sazināties ar mums, rakstot uz info@mylelosi.lv, un mēs labprāt tev palīdzēsim.
Saņemtās preces ir bojātas. Ko man darīt?
Lūdzu, nofotografē bojājumus un nosūti šos attēlus uz info@mylelosi.lv. Lūdzu, norādi arī savu kontaktinformāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru. Mēs darīsim visu iespējamo, lai to atrisinātu tev vispiemērotākajā veidā.
Es saņēmu nepareizo preci. Ko man darīt?
Lūdzu, nofotografē nepareizi saņemtās preces un nosūti šos attēlus uz info@mylelosi.lv. Lūdzu, norādi arī savu kontaktinformāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru. Mēs darīsim visu iespējamo, lai to atrisinātu tev vispiemērotākajā veidā.
Saņemtajā iepakojumā trūkst preču. Ko man darīt?
Nosūti mums trūkstošo preču sarakstu uz info@mylelosi.lv, un mēs parūpēsimies, lai tu tās saņemtu pēc iespējas ātrāk. E-pasta ziņojumā norādi arī savu kontaktinformāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru.
Es vēlos aizpildīt atgriešanas pieprasījuma veidlapu tīmekļa vietnē, bet nezinu savu pasūtījuma numuru. Kur es to varu atrast?
Pasūtījuma numuru tu saņēmi mūsu pirmajā e-pasta ziņojumā pēc pirkuma veikšanas, t.i., pasūtījuma apstiprinājumā. Ja nevari to atrast, lūdzu, nosūti mums ziņu uz info@mylelosi.lv, un mēs tev palīdzēsim.
Kad es saņemšu atmaksu par atgrieztajām precēm?
Naudas atgriešana var aizņemt līdz pat 14 darba dienām. Tiklīdz mēs saņemsim tavas atgrieztās preces un tās pārbaudīsim, mēs apstrādāsim tavu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk.