- 35 % otrai precei. Izmanto atlaides kodu: LELOSI35

BUJ

Vispārīgie jautājumi

Es vēlos iegādāties preci, kas ir izpārdota. Kad tā atkal būs pieejama?
Izvēlieties izmēru ar vēlamo preci un noklikšķiniet uz PAZIŅOT MAN. Kad prece atkal būs noliktavā, jūs saņemsiet e-pastu.
Kā es varu zināt, kuru izmēru izvēlēties?
Izmantojiet izmēru tabulu, kas ir atrodama pie katras preces tiešsaistes veikalā, lai palīdzētu jums izvēlēties. Ja arī pēc tabulas aplūkošanas nevarat izlemt, kurš izmērs jums būtu vispiemērotākais, lūdzam sūtīt mums e-pastu, norādot savus izmērus, uz info@mylelosi.lv, un mēs labprāt palīdzēsim.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti grūtniecēm?
LELOSI klasiskajiem legingiem ir augsts viduklis, tie ir ļoti elastīgi un nav ierobežojoši. Tāpēc tik daudzām grūtniecēm tie patīk. Protams, tas ir atkarīgs arī no jūsu auguma un vēdera lieluma. Grūtniecības pirmajā periodā, visticamāk, jums būs piemērots izmērs, ko parasti valkājat, bet pēdējos grūtniecības, mēnešos mēs iesakām izvēlēties par vienu izmēru lielāku. Mēs neiesakām legingus no kolekcijas Move, jo kompresijas efekta dēļ, tie var spiest vēderu.
Vai LELOSI legingi ir piemēroti intensīviem treniņiem?
Move kolekcija ir piemērota treniņiem. Tā ir radīta tieši šim nolūkam, jo materiāls ir kompresīvs un izturīgāks, kā arī tam ir stiprākas šuves. Klasiskie LELOSI legingi nav piemēroti intensīvam treniņam, jo tie var saplīst, kad tie tiek pakļauti spiedienam (tie ir ļoti mīksti). Mēs iesakām klasiskos legingus ikdienas komfortam.
Jūs piedāvājat tik daudz dažādu legingu kolekciju. Kā izvēlēties sev piemērotākos?
Mēs esam sagatavojuši jums ceļvedi, kurā izklāstītas dažādu legingu kolekciju atšķirības un īpašības. Esam pārliecināti, ka tā aplūkošana palīdzēs jums izdarīt vislabāko izvēli. To var atrast šajā saitē.
Kā kopt un mazgāt LELOSI apģērbu?
Tīmekļa vietnē, pie katra izstrādājuma, ir iespējams atrast sagatavotas instrukcijas un informāciju par tekstilizstrādājumu kopšanu.
Kopumā, mēs iesakām tos mazgāt maigajā režīmā, 30 grādu temperatūrā.
Pirms mazgāšanas izgrieziet apģērbu tā, lai apdruka būtu iekšpusē.
Žāvēšana žāvētājā nav atļauta. Izņēmums ir pludmales dvieļi.
Es vairs nevēlos saņemt reklāmas e-pasta vēstules. Kā es varu atteikties no jaunumu saņemšanas?
Jebkura reklāmas ziņojuma apakšējā daļā, iespējams noklikšķināt uz saites, lai atteiktos no jaunumu saņemšanas vai pielāgot e-pasta vēstuļu saņemšanas biežumu.

Piegāde

Ja maksājums tiek veikts šodien, kad es varu sagaidīt pasūtījuma piegādi?
Mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījumus nosūtītu divu darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Akciju un izpārdošanu laikā, piegādes laiks var pagarināties, taču mēs vienmēr cenšamies nosūtīt visus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Pēc pasūtījuma izsūtīšanas no mūsu noliktavas, piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes pakalpojuma.
Kādu piegādes pakalpojumu jūs izmantojat un cik dienas man jāgaida, līdz mans pasūtījums tiks piegādāts?
Pabeidzot pirkumu formēšanu, jums ir iespēja izvēlēties vēlamo piegādes pakalpojumu. Pieejamos piegādes pakalpojumus, piegādes cenu un aptuveno piegādes laiku varat apskatīt šajā saitē. Diemžēl mēs nevaram ietekmēt piegādes laiku pēc tam, kad sūtījums ir atstājis mūsu noliktavu. Jūs vienmēr varat sazināties ar mums, ja jums rodas problēmas ar sūtījumu. Informējiet mūs par situāciju, rakstot uz info@mylelosi.lv, un mēs jums palīdzēsim, cik vien spēsim.
Kur es varu atrast savas paciņas izsekošanas numuru?
Kad jūsu pasūtījums būs gatavs nosūtīšanai, uz e-pasta adresi, ko ievadījāt, veicot pasūtījumu, jūs saņemsiet apstiprinājuma ziņojumu ar paciņas izsekošanas numuru. Izmantojot šo numuru, jūs varat sekot līdzi sūtījuma piegādes gaitai, piegādātāja tīmekļa vietnē.
Vai es varu saņemt savu pasūtījumu pakomātā/saņemšanas punktā?
Jā, tas ir iespējams. Izvēloties piegādes metodi, lūdzam izvēlēties Packeta pakalpojumus.

Pasūtījums un apmaksa

Kurjers man nepiegādāja pavadzīmi, kad paciņa tika saņemta. Vai tas ir pareizi?
Kurjeri nepiegādā pavadzīmes un tās arī netiek iekļautas sūtījumā. Pēc tam, kad paciņa ir veiksmīgi piegādāta, pavadzīme tiek automātiski nosūtīta uz jūsu e-pasta adresi.
Kāpēc es nevaru savam pasūtījumam piemērot atlaižu kodu?
Vienā pirkumā jūs drīkstat izmantot tikai vienu atlaižu kodu. Ja esat jau ievadījis vienu atlaižu kodu, jūs nevarat pievienot vēl vienu. Iespējams arī, ka atlaides kods neattiecas uz jūsu groza saturu.
Kā es varu piemērot dāvanu karti savam pasūtījumam?
Dāvanu kartes kodu varat ievadīt pie apmaksas, otrajā pirkuma pabeigšanas solī, šim nolūkam paredzētajā sadaļā. Jums ir pareizi jāievada visas koda zīmes. Ja jums rodas problēmas, rakstiet mums uz info@mylelosi.lv, un mēs jums palīdzēsim.
Manas dāvanu kartes derīguma termiņš ir beidzies, jo tā netika izmantota gada laikā pēc iegādes. Ko man tagad darīt?
Mēs pagarināsim jūsu dāvanu kartes derīguma termiņu. Lūdzu, atsūtiet mums savu dāvanu kartes kodu uz info@mylelosi.lv, un mēs jums palīdzēsim.
Ja es pasūtīšu digitālo dāvanu karti, vai es to saņemšu uzreiz?
Ja pasūtīsiet digitālo dāvanu karti un apmaksāsiet to uzreiz, tā tiks nosūtīta uz jūsu e-pastu 1 līdz 2 darba dienu laikā. Ja iegādājaties digitālo dāvanu karti un izvēlaties apmaksāt to ar skaidras naudas maksājumu, mēs jums nosūtīsim fizisku dāvanu karti.
Kādi ir vietnē pieejamie maksāšanas veidi?
Tīmekļa vietnē tiek atbalstītas šādas maksāšanas metodes: maksājums piegādes brīdī, ar kredītkarti.
Es vēlos saņemt rēķinu uz uzņēmuma rekvizītiem. Kā es to varu saņemt?
Atsūtiet mums pilnu informāciju par savu uzņēmumu un preču sarakstu, ko vēlaties pasūtīt uz info@mylelosi.lv, un mēs nosūtīsim jums priekšapmaksas rēķinu. Mēs varam piemērot tās pašas atlaides, kas ir pieejamas tīmekļa vietnē. Pavadzīmi jau veiktam tiešsaistes pirkumam, nav iespējams mainīt.
Es tikko esmu veicis pasūtījumu, bet esmu kļūdījies ar izvēli un vēlos mainīt vai atcelt pasūtījumu. Ko man darīt?
Nekavējoties paziņojiet mums par savu pieprasījumu, rakstot uz info@mylelosi.lv. Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, mēs to atcelsim vai mainīsim preču izmēru, ja vien tās būs noliktavā.

Atgriešana un maiņa

Saņemtā apģērba izmērs man neder. Vai es drīkstu to apmainīt? Kāda ir kārtība?
Diemžēl, mēs nepiedāvājam preču apmaiņu. Šajā gadījuma, lūdzam aizpildīt preču atgriešanas pieprasījuma veidlapu šajā saitē. Lūdzu sekojiet norādēm un atgrieziet preces. Pēc tam, kad preces tiks atgrieztas, mēs tās pārbaudīsim un veiksim naudas atgriešanu uz viedlapā norādītot maksājuma, vai uz sākotnējā darījuma karti. Jūs varat vēlreiz pasūtīt tās pašas preces. Ja jums nepieciešama palīdzība, varat sazināties ar mums pa e-pastu info@mylelosi.lv, un mēs labprāt jums sniegsim palīdzību.
Saņemtās preces man neder, un es nevēlos tās paturēt. Vai es varu tās atgriezt? Kāda ir procedūra? Saņemtās preces man neder, un es nevēlos tās paturēt. Vai es varu tās atgriezt? Kāda ir procedūra?
Ja jūs neapmierina saņemtās preces, jūs varat tās atgriezt. Aizpildiet preču apieprasījumu šajā saitē. Tur jūs saņemsiet visu nepieciešamo informāciju. Ja jums nepieciešama palīdzība, varat sazināties ar mums pa e-pastu info@mylelosi.lv, un mēs labprāt jums sniegsim palīdzību.
Saņemtās preces ir bojātas. Ko man darīt?
Lūdzu, nofotografējiet bojājumus un nosūtiet tos uz info@mylelosi.lv. Lūdzu, norādiet savu informāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu problēmu jums vispiemērotākajā veidā.
Es saņēmu nepareizo preci. Ko man darīt?
Lūdzu, nofotografējiet nepareizi saņemtās preces un nosūtiet tās uz info@mylelosi.lv. Lūdzu, norādiet savu informāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu problēmu jums vispiemērotākajā veidā.
Saņemtajā iepakojumā trūkst preces. Ko man darīt?
Nosūtiet mums trūkstošo preču sarakstu uz info@mylelosi.lv, un mēs parūpēsimies, lai jūs tās saņemtu pēc iespējas ātrāk. Lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt jūsu sūdzību, iekļaujiet e-pastā savu informāciju un pasūtījuma vai pavadzīmes numuru.
Es vēlos aizpildīt atgriešanas veidlapu tīmekļa vietnē, bet nezinu sava pasūtījuma numuru. Kur es to varu atrast?
Pasūtījuma numuru jūs saņēmāt mūsu pirmajā e-pasta vēstulē pēc pirkuma veikšanas - pasūtījuma apstiprinājumā. Ja nevarat to atrast, lūdzu, nosūtiet mums ziņu uz info@mylelosi.lv, un mēs jums palīdzēsim.
Kad es saņemšu atlīdzību par precēm, kuras atgriezu?
Naudas atgriešanas procedūra var aizņemt līdz 14 darba dienām. Tiklīdz mēs saņemsim jūsu atgrieztās preces un pārbaudīsim tās, mēs apstrādāsim jūsu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk.