1. Vispārīgie nosacījumi
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir izstrādāti saskaņā ar patērētāju tiesību aizsardzības noteikumiem, pamatojoties uz Tirdzniecības palātas ieteikumiem un starptautiskajiem kodeksiem par virtuālo un elektronisko uzņēmējdarbību. LELOSI zīmolu (turpmāk tekstā - "Interneta veikals") pārvalda e-komercijas operators UVECTO d.o.o. (turpmāk tekstā - "Pārdevējs").
Šie noteikumi un nosacījumi nosaka Interneta veikala darbību, apmeklētāju, lietotāju un klientu tiesības un pienākumus, kā arī biznesa attiecības starp tirgotāju un klientu kā Interneta veikala produktu pircēju.
2. Piegāde
Pasūtījumiem virs 80,00 € piegādes izmaksas netiek piemērotas. Pasūtījumiem zem 80,00 €, piegādes izmaksas ir 5,00 € (GLS) vai 7,20 € (Packeta).
Piegādes laiks visām ES valstīm ir 4-6 darba dienas. Ja jūsu pasūtījums nav saņemts pēc 6 darba dienām, lūdzu, pārbaudiet sūtījuma izsekošanas numuru un sūtījuma statusu. Jūs vienmēr varat ar mums sazināties. Mēs izsūtām sūtījumus visās darba dienās.
Mēs neesam atbildīgi par kavējumiem, ko mēs nevaram ietekmēt. Ja produktu piegāde aizkavēsies no mums neatkarīgu iemeslu dēļ (piemēram, pasta/kurjerpasta kavēšanās, loģistikas vai sliktu laikapstākļu dēļ), mēs jūs par to informēsim pēc iespējas ātrāk.
Ja neviens nevar saņemt sūtījumu, un to nav iespējams ievietot pastkastītē, kurjers jūs informēs par piegādes mēģinājumu un norādīs, kā pārplānot produktu piegādi vai sūtījuma saņemšanu.
Sūtījuma iepakojuma redzamu bojājumu gadījumā klientam (pircējam) pretenzija ir jāiesniedz piegādes pakalpojuma sniedzējam pēc sūtījuma saņemšanas. Šāda sūtījuma saņēmējam nav pienākuma šo sūtījumu pieņemt, un klients var atteikties no šī sūtījuma. Ja iepakojums ir fiziski bojāts, tajā trūkst kādas preces vai ir redzamas iepakojuma atvēršanas pazīmes, klientam (pircējam) jāuzsāk sūdzības procedūra ar piegādes dienestu.
3. Maksājums
Pārdevējs pieņem maksājumus ar Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard un JCB. Pārdevējs izmanto apstiprinātu maksājumu serveri, kas šifrē visu jūsu kartes informāciju ar SSL (Secure Socket Layer) protokolu. Tas nozīmē, ka jūsu norādīto informāciju mēs nevaram izlasīt. Lūdzu, ņemiet vērā, ka produkta nosaukums, kas parādīsies klienta/kartes īpašnieka bankas konta izrakstā, būs UVECTO d.o.o.
Visas Interneta veikala cenas ir norādītas EUR un ietver PVN. Visas veikalā norādītās cenas ir preču cenas, un tajās nav iekļautas piegādes izmaksas. Visas cenas ir spēkā tikai Interneta veikalā veiktajiem pasūtījumiem.
Visas cenas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī, un tām nav iepriekš noteikta derīguma termiņa, tāpēc tās attiecas tikai uz attiecīgajām izmaiņām. Neskatoties uz pārdevēja centieniem sniegt pēc iespējas precīzāku informāciju, var gadīties, ka informācija par kādu cenu ir neprecīza. Šādā gadījumā, kā arī gadījumā, ja pasūtījuma apstrādes laikā, t. i., no pasūtījuma iesniegšanas brīža līdz tā apstiprināšanai, preces cena tiek mainīta, Pārdevējs apņemas informēt lietotāju (klientu) par jauno preces cenu.
4. Pirkšanas procedūra
Pēc pasūtījuma veikšanas klients (pircējs) saņems e-pasta paziņojumu no pārdevēja, ka pasūtījums ir pieņemts. Ja klients (pircējs) neatceļ savu pasūtījumu, tad tas tiks apstrādāts tālāk. Šajā brīdī neatsaucami tiek noslēgts pasūtīto produktu pirkuma līgums starp klientu (pircēju) un tirgotāju.
Pārdevējs sagatavo pasūtītos produktus noteiktajā termiņā. Piegādes laiks dažkārt var būt ilgāks par norādīto, jo ir lielāks pieprasījums vai arī piegādes process kavējas.
5. Atcelšanas tiesības
Klientam (pircējam) ir tiesības atcelt pirkuma līgumu, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām no dienas, kad klients (pircējs) iegūst vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko norādījis klients (pircējs), iegūst preces fiziskā valdījumā. Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, klientam (pircējam) ir jāinformē pārdevējs par savu lēmumu atteikties no līguma ar skaidru paziņojumu (nosūtot vēstuli vai e-pastu). Paziņojumā jums ir skaidri jānorāda, ka jūs vēlaties izmantot atteikuma tiesības. Jūs varat arī izmantot mūsu standarta atteikuma veidlapu un nosūtīt to pa pastu.
To jūs varat atrast šeit.
Pārdevējs veiks naudas atmaksu, izmantojot to pašus maksāšanas metodi, ar kuru tika veikta sākotnējā apmaksa, ja vien nav panākta cita vienošanās. Pārdevējs var aizturēt naudas atmaksu, ja mēs neesam saņēmuši atgrieztās preces vai neesam saņēmuši pierādījumus, ka preces ir nosūtītas atpakaļ.
Klientam (pircējam) preces ir jānosūta atpakaļ bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad tika paziņots par pirkuma atteikumu. Klients (pircējs) sedz preču atpakaļ nosūtīšanas izmaksas (bet mēs klientam izsniegsim dāvanu karti, lai segtu preces nosūtīšanas izmaksas).
Pārdevējam atpakaļ nosūtītie produkti ir jāatgriež neskarti, to oriģinālajā iepakojumā un tieši tādā pašā daudzumā, izņemot gadījumus, kad produkti ir bojāti, pazaudēti, tiem ir beidzies derīguma termiņš vai to daudzums nav pietiekams, un tas viss nav noticis klienta vainas dēļ.
Pārdevējs apņemas pēc iespējas ātrāk atrisināt gadījumus, kad prece ir bojāta.
6. Privātuma politika un sīkfaili
Privātuma politika un sīkfaili ir Vispārīgo noteikumu un nosacījumu daļa, un tie ir
pieejami šeit.
7. Atbildība
Pārdevējs dara visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka tā Interneta veikalā tiek sniegta aktuāla un pareiza informācija. Produkta īpašības, piegādes termiņi vai cenas var mainīties tik strauji, ka Pārdevējs nespēj savlaicīgi atjaunināt vietnē publicētos datus. Lai gan Pārdevējs cenšas nodrošināt precīzus Interneta veikalā pārdoto produktu attēlus, visi attēli ir jāuzskata par simboliskiem. Attēli negarantē precīzas attēloto produktu īpašības. Ņemot vērā iepirkšanās tiešsaistē būtību, Interneta veikala produkti un piedāvājumi bieži un ātri attīstās, kā arī tiek regulāri atjaunināti. Tā rezultātā var rasties kļūdas. Lūdzam jūs informēt mūs par šādām kļūdām, sazinoties ar mums pa e-pastu. Mēs centīsimies tās izlabot pēc iespējas ātrāk.
8. Atgriešana
Jūs esat atbildīgi tikai par jebkādu priekšmeta vērtības samazināšanos, kas radusies apstrādes dēļ, izņemot to, kas ir nepieciešama, lai noteiktu priekšmeta veidu, īpašības un darbības veidu. Citiem vārdiem sakot, jūs varat izmēģināt preci tieši tāpat, kā to izmēģinātu fiziskā veikalā.
Ja prece ir izmēģināta papildus iepriekš aprakstītajam, mēs to uzskatām par lietotu, un tas nozīmē, ka, atceļot pirkumu, jūs saņemsiet tikai daļu no pirkuma summas vai nesaņemsiet to vispār, atkarībā no preces tirdzniecības vērtības. Tāpēc, lai saņemtu atpakaļ pilnu pirkuma summu, jums ir jārīkojas tāpat, kā fiziskā veikalā. Jūs varat preces pielaikot, bet nesāciet tās ikdienā valkāt.
9. Sūdzības
Jautājumu vai sūdzības gadījumā klients (pircējs) var sazināties ar Pārdevēju, izmantojot e-pasta adresi info@mylelosi.lv. Sūdzību izskatīšanas procedūra ir konfidenciāla.
10. Likums
Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kā arī visi strīdi starp Pārdevēju un klientu (pircēju) ir Slovēnijas tiesību aktu jurisdikcijā.
UVECTO d.o.o. pieņēma šos noteikumus un nosacījumus.
UVECTO d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Slovēnija
info@mylelosi.lv