- 25% otrai precei. Izmanto atlaižu kodu: LELOSI25

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Vispārīgie Noteikumi un Nosacījumi

www.mylelosi.lv vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir balstīti uz Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likuma (ZVPot-1) noteikumiem un Tirdzniecības un Rūpniecības kameras ieteikumiem, kā arī starptautiskajiem E-komercijas kodeksiem.

Tīmekļa vietnes pakalpojuma sniedzējs ir UVECTO, finančne, intelektualne storitve in trgovina, d.o.o., Kamnik (turpmāk tekstā - "Pakalpojuma Sniedzējs").

Pārdošanas noteikumi un nosacījumi nosaka pircēju un tīmekļa vietnes www.mylelosi.lv apmeklētāju (turpmāk tekstā - "Lietotājs") tiesības un pienākumus, pasūtot tīmekļa vietnē www.mylelosi.lv pieejamos produktus, kā arī biznesa attiecības starp Pakalpojuma sniedzēju un Lietotāju.
Viss tīmekļa vietnes saturs, neatkarīgi no tā formāta (teksts, attēli, filmas, skaņas utt.), ir aizsargāts ar autortiesībām. Tīmekļa vietnes saturu nedrīkst izmantot citiem mērķiem, izņemot tīmekļa vietnes apskatei, pirkumu veikšanai un saziņai ar Lietotāju, ja vien Pakalpojuma Sniedzējs iepriekš nav devis skaidru, rakstisku atļauju. Individuāla satura, ļaunprātīgas vai neatļautas izmantošanas gadījumā, Pakalpojuma sniedzējs aizsargās savas intereses, izmantojot tiesiskās aizsardzības līdzekļus.
Izmantojot pakalpojumus vietnē www.mylelosi.lv, Lietotājs pieņem un piekrīt visiem Vispārējo Noteikumu un Nosacījuma punktiem. Gadījumā, ja jūs nepiekrītat šiem Vispārīgajiem Noteikumiem un Nosacījumiem, mēs aicinām jūs nekavējoties pārtraukt tīmekļa vietnes izmantošanu.

Šo Vispārīgo Noteikumu un Nosacījumu punkti, kuros lietots termins "patērētājs", attiecas tikai uz Lietotājiem, kuri ir patērētāji saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju tiesību aizsardzības likumiem.


Intelektuālā Īpašuma Tiesības

Preču zīme "LELOSI" ir reģistrēta tirdzniecības zīme, kas pieder Pakalpojuma Sniedzējam. Pakalpojuma Sniedzējam ir ekskluzīvas tiesības izmantot preču zīmi "LELOSI" un jebkuras citas preču zīmes, kas parādās tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietnē ietverto saturu - neatkarīgi no tā formas - aizsargā autortiesības. Jebkāda tīmekļa vietnē esošā satura, vai jebkuras tā informācijas daļas kopēšana, pārpublicēšana vai jebkāda cita veida izmantošana ir aizliegta. Preču zīmju vai autortiesību ļaunprātīgas izmantošanas gadījumā, Lietotājs tiek saukts pie kriminālatbildības un materiālās atbildības.


Tiešsaistes Veikals

Lietotājs var veikt pirkumus tīmekļa vietnē, kurai var piekļūt, izmantojot saiti www.mylelosi.lv.
Šie Vispārīgie Noteikumi un Nosacījumi ir neatņemama līgumattiecību sastāvdaļa starp Pakalpojuma Sniedzēju un Lietotāju, un kopā ar pasūtījumu veido daļu no Pirkuma Līguma. Pirkuma gadījumā šie Vispārīgie Noteikumi un Nosacījumi kļūst par neatņemamu līguma, starp Lietotāju un Pakalpojuma Sniedzēju, sastāvdaļu.
Reģistrējoties Tīmekļa Vietnē vai veicot pasūtījumu Interneta Veikalā, Lietotājs apliecina, ka saprot un pieņem šos Vispārīgos Noteikumus un Nosacījumus. Lietotājam nav jāreģistrējas, lai veiktu pirkumu Interneta Veikalā, taču viņam ir jāpieņem Vispārīgie Noteikumi un Nosacījumi.
Pakalpojuma Sniedzējs dara visu iespējamo, lai sniegtu precīzu informāciju, kas atrodama Interneta Veikalā (produktu apraksti, fotogrāfijas, apraksti utt.), taču mēs pieņemam, ka atsevišķos gadījumos ir iespējamas kļūdas, kuras Pakalpojuma Sniedzējs pēc iespējas ātrāk izlabos. Mēs nodrošinām konkrētā produkta faktisko krājumu atspoguļojumu tīmekļa vietnē. Ja viens vai vairāki, konkrēta izstrādājuma izmēri, pašlaik nav noliktavā, šis izmērs ir izsvītrots. Kad izmērs atkal būs pieejams, izmēra marķējums būs redzams.


Cenas un Nodokļi

Visas cenas ir norādītas EUR un ietver pievienotās vērtības nodokli (21% PVN). Cenās nav iekļauta piegāde vai pasta izdevumi. Tie ir norādīti pasūtījuma galīgajā vērtībā pirms pasūtījuma apstiprināšanas elektroniski.

Veikals piedāvā šādus maksājumu veidus:

  • piegādes brīdī,
  • ar kredītkarti,
  • ar Uvecto d.o.o. dāvanu karti.

Maksājumi, izmantojot mūsu maksājumu sistēmu, ir droši, jo tie atbilst drošības standartiem ar SSL sertifikātu.
Visi produkti ir oriģināli.

Visi akcijas piedāvājumi ir spēkā līdz akcijas beigām vai līdz krājumu beigām.

Cenu vai produktu aprakstu izmaiņu gadījumā Pakalpojuma Sniedzējs informēs visus pircējus, kuri ir pasūtījuma veikšanas procesā.


Pasūtījuma Atcelšana

Kad Lietotājs veic pasūtījumu, viņš saņem e-pastu, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu. Lietotājam ir tiesības atcelt pasūtījumu, pirms viņš saņem e-pasta paziņojumu no Pakalpojuma Sniedzēja, ka sūtījums ir nodots pastam. Vēlāk atcelt pasūtījumu nav iespējams.

Līgums vai pasūtījums tiek nosūtīts uz e-pasta adresi, ko pircējs ir ievadījis, veicot pasūtījumu.

Tiešsaistes Veikals nodrošina tehniskos līdzekļus kļūdu identificēšanai un labošanai pirms pasūtījuma veikšanas, brīdinot pircēju, ja tas nav aizpildījis visus nepieciešamos laukus. Pirms pasūtījuma pabeigšanas pircējam ir pieejams kopsavilkums, kurā viņš var pārbaudīt un rediģēt ievadītos datus. Nepareiza ieraksta gadījumā, pircējs var labot kļūdas iepirkumu grozā.

Ja vēlaties atcelt pasūtījumu pirms tā nosūtīšanas, jums par to ir jāpaziņo mums pa e-pastu uz info@mylelosi.lv. Anulēšanas pieprasījumā jānorāda lietotāja vārds un uzvārds, kā arī pasūtījuma numurs.


Atteikšanās no Līguma un Produktu Atgriešana

Saskaņā ar ZVPot-1 noteikumiem patērētāji var atteikties no līguma 14 dienu laikā, nenorādot sava lēmuma iemeslu.

Ja patērētājs jau ir saņēmis preces un atkāpjas no līguma, patērētājs nekavējoties vai vēlākais 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos no līguma, tās atdod atpakaļ uzņēmumam vai uzņēmuma pilnvarotai personai, kas ir atbildīga par preču piegādi. Atteikuma no līguma gadījumā, Pakalpojuma Sniedzējam 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas, ir pienākums atmaksāt visus maksājumus, kas saņemti un iekasēti no patērētāja līguma noslēgšanas (pasūtījuma veikšanas) brīdī. Saņemtos maksājumus, kurus šā iemesla dēļ Pakalpojuma Sniedzējam ir pienākums atmaksāt, Pakalpojuma Sniedzējs neatmaksā skaidrā naudā.

Preču atgriešanas un atkāpšanās no līguma gadījumā, saskaņā ar ZVPot-1 noteikumiem, Lietotājs sedz tikai preču atgriešanas izdevumus.

Neatkarīgi no ZVPot-1 noteikuma, kas paredz 14 dienu termiņu atkāpšanos no līguma un preču atgriešanu, UVECTO d.o.o. kā Pakalpojuma Sniedzējs, ļauj saviem pircējiem - patērētājiem izmantot savas tiesības atteikties no līguma 30 dienu laikā, nenorādot sava lēmuma iemeslu. Šajā termiņā pircējam ir jāpaziņo Pakalpojuma Sniedzējam par atteikšanos no līguma un vēlmi saņemt atpakaļ naudu. Patērētājs ir fiziska persona, kas iegādājas vai izmanto preces un pakalpojumus mērķiem, kas nav saistīti ar tās profesionālo vai algotu darbu. Tāpēc iespēja atteikties no līguma, saskaņā ar ZVPot-1, neattiecas uz juridiskām personām.

Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja preces vērtība ir samazinājusies tādu darbību rezultātā, kas nav obligāti nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.

Patērētāja atbildība par preces vērtības samazināšanos var būt līdz pat pilnai preces mazumtirdzniecības cenai pirkuma dienā. Tādēļ, ņemot vērā iepriekš minēto atbildību par samazināto vērtību, Pakalpojuma Sniedzējs iesaka patērētājam atgriezt preces, par kurām viņš atkāpjas no līguma, nesabojātas, neizmantotas, kā arī tādā pašā daudzumā, ja vien preces nav iznīcinātas, bojātas, pazaudētas vai to daudzums nav samazinājies, pilnībā bez patērētāja pieļautas kļūdas. Gadījumā, ja Pakalpojuma Sniedzējs konstatē, ka atgrieztā prece ir bojāta vai ka atgrieztās preces daudzums neatbilst, patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazinājumu, ja vērtības samazinājums ir radies tādu darbību rezultātā, kas nav obligāti nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību. Patērētājs ir atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies darbību rezultātā, kuras nav absolūti nepieciešamas, lai noteiktu preču veidu, īpašības un darbību. Patērētājam ir atļauts pārbaudīt un testēt preces tādā apjomā, kas ir absolūti nepieciešams, lai konstatētu faktisko stāvokli, t. i., pārbaudīt preces ar pienācīgu rūpību un tādā pašā veidā, kā tas parasti būtu iespējams veikalā. Pakalpojuma Sniedzējs iesaka patērētājam uzmanīgi atvērt iepakojumu, saglabāt to neskartu un paturēt pie preces piestiprinātās etiķetes līdz brīdim, kad patērētājs ir pārliecināts, ka prece ir piemērota. Tā kā tie ir apģērbi, Pakalpojuma Sniedzējs iesaka patērētājam pārbaudīt pareizo izmēru, pielaikojot tos uz citiem apģērbiem, nevis uz kailas ādas, kā arī iesaka patērētājam uzmanīties, lai uz apģērba nepaliktu kosmētikas un pūdera pēdas.
Pakalpojuma Sniedzējs nevar atņemt patērētājam tiesības atteikties no līguma un tādējādi atgūt samaksāto summu, pamatojoties tikai uz preču vērtības samazināšanos patērētāja rīcības dēļ.

Daļējas atteikšanās gadījumā un tikai atsevišķu preču atgriešanas gadījumā visas akcijas atlaides, kas iepirkumu grozā bija noteiktas kā atlaides atsevišķām precēm (piemēram, akcija "3 par 2", atlaide trešajai precei grozā u. c.), tiek ņemtas vērā atgriešanas gadījumā, pārdalot uzkrātās atlaides summu vienmērīgi starp visām precēm grozā. Tāpēc patērētājam ir tiesības saņemt atpakaļ naudu, kas vienāda ar atgrieztā produkta vērtību, ņemot vērā šādā veidā aprēķināto atlaidi visiem iepirkumu grozā esošajiem produktiem.

Papildu informācijas pieprasījumus var sūtīt uz info@mylelosi.lv vai uz turpmāk norādīto adresi.
Ja prece neder, sūtiet to uz tālāk norādīto atgriešanas adresi. Pirms preces atgriešanas, lūdzu, aizpildiet zemāk redzamo veidlapu preču atgriešanas lapā.

Atteikuma no līguma gadījumā patērētājs sedz tikai preces atgriešanas izmaksas, kas tiek iekasētas saskaņā ar piegādes pakalpojuma cenrādi un ir atkarīgas no sūtījuma veida un izmēra. Patērētājs nevar pieprasīt atlīdzināt radušās papildu izmaksas, ja viņš ir skaidri izvēlējies citu sūtījuma veidu, nevis visizdevīgāko standarta sūtījumu, ko piedāvā pārdevējs. Ja esat jau samaksājis par pasūtīto preci, mēs jums atgriezīsim visus maksājumus, ko esat veicis par pasūtījumu, ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par pasūtījuma atcelšanu - aizpildītas veidlapas - saņemšanas un pēc atgrieztās preces saņemšanas.

Ja patērētājs ir rīkojies ar preci vai pārbaudījis to tā, kā tas nav nepieciešams, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību, tas var samazināt tās vērtību un attiecīgi ietekmēt kompensācijas summu. Ja atgriežat preces, mēs atmaksāsim pirkuma cenu uz jūsu bankas kontu vai uz kontu, kas tika izmantots pirkuma veikšanai.

Ja precei ir būtisks defekts, pircējam divu mēnešu laikā vai citā likumā noteiktajā termiņā, jāpaziņo par defektu Pakalpojuma Sniedzējam, sīkāk aprakstot defektu un dodot iespēju Pakalpojuma Sniedzējam veikt preces pārbaudi.
Pakalpojuma Sniedzējs nav atbildīgs par produkta būtiskiem defektiem, kas atklājas pēc tam, kad pagājuši divi gadi kopš produkta piegādes.

Ja esat norādījis nepareizu bankas kontu, mēs iekasēsim maksu par papildu darba apjomu, kas saistīts ar lietas risināšanu ar banku un nepareizi saņēmto informāciju, katru reizi aprēķinot faktisko izmaksu apmēru.

Atgriežot produktus, par kuriem samaksāts ar kredītkarti, mēs atgriežam produkta pirkuma cenu uz kredītkarti. Ja par atgriežamajiem produktiem samaksāts skaidrā naudā vai ar bankas pārskaitījumu, mēs atgriezīsim pirkuma cenu uz jūsu bankas kontu.

Veicot pasūtījumu, Klients apliecina, ka piekrīt šiem Vispārīgajiem Noteikumiem un Nosacījumiem, un tos pieņem nekavējoties un pilnībā. Gadījumā, ja pircējs paku nepieņem, pircējs rada mūsu uzņēmumam kā Pakalpojuma Sniedzējam, nepamatotas izmaksas (iepakošana - iepakojums, nosūtīšana - pasta izdevumi, darba laiks), par ko mūsu uzņēmums, kā Pakalpojuma Sniedzējs, var iekasēt no pircēja vai klienta samaksu. Protams, mēs darām visu iespējamo, lai rastu draudzīgu risinājumu.
Pakalpojuma Sniedzēja orientējošās izmaksas ir šādas:

  • pirmā darba stunda: € 12,00,
  • 2 reizes lielākas par faktiskajām izmaksām, kas radušās, piegādājot sūtījumu, kas ir atkarīgas no piegādes pakalpojuma veida (DPD, GLS, cits piegādes pakalpojums) un var atšķirties viena no otras (šīs izmaksas mēs atlīdzinām arī sūtījuma atgriešanas gadījumā),
  • iepakojums € 1,00.

Jebkuru pretenziju risināšana:

Pircējs var iesniegt sūdzību pa e-pastu info@mylelosi.lv. Sūdzību procedūra ir konfidenciāla.

Neatbilstību gadījumā mēs izskatīsim visas jūsu iespējamās pretenzijas saskaņā ar ZVPot-1 noteikumiem. Ja jūs konstatēsiet iespējamu neatbilstību, mēs atrisināsim jūsu pretenziju saprātīgā termiņā no brīža, kad jūs mums paziņosiet par iespējamo neatbilstību, un mēs centīsimies, lai šis termiņš nepārsniegtu 30 dienas. Pakalpojuma Sniedzējs piecu darba dienu laikā apstiprinās sūdzības saņemšanu un vēl astoņu darba dienu laikā informēs pircēju par procedūras gaitu. Pakalpojuma Sniedzējs darīs visu iespējamo, lai domstarpības atrisinātu mierizlīguma ceļā. Ja domstarpības neizdodas atrisināt mierizlīguma ceļā, to izšķiršana starp Pakalpojuma Sniedzēju un pircēju būs Ļubļanas tiesas jurisdikcijā.

Mutatis mutandis attiecībām, tiesībām un pienākumiem, ko nereglamentē šie Vispārējie Noteikumi, attiecīgi piemēro Saistību kodeksa, Patērētāju Aizsardzības Likuma un citu attiecīgo Slovēnijas Republikas tiesību aktu noteikumus.

Juridiskā adrese:
UVECTO d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Slovenia

Uzņēmuma adrese sūtījuma nosūtīšanai atpakaļ:
UVECTO d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Slovenia


Garantija

Pakalpojuma Sniedzējs nepiedāvā papildu garantiju savu produktu nevainojamai darbībai. Ja uz produktu attiecas garantija, tā ir ierobežota atbilstoši tobrīd spēkā esošajā Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likumā noteiktajai garantijai, ja vien garantijas dokumentos nav noteikts citādi.

Piekļuves ierobežošana Interneta Veikalam vai konkrētu pakalpojumu izmantošanai.

Gadījumā, ja Pakalpojuma Sniedzējs konstatē, ka Lietotājs ļaunprātīgi izmanto Pakalpojuma Sniedzēja piedāvātos pakalpojumus (tostarp, bet ne tikai: vairāku sūtījumu pasūtīšana tiešsaistē un tikai viena sūtījuma saņemšanu, atkārtota sūtījuma neizņemšanu, atkārtotu produktu pasūtīšanu pēc kārtas un vēlāk to atgriešanu bez pienācīgas argumentācijas u.c.), Pakalpojuma Sniedzējs patur tiesības ierobežot vai liegt piekļuvi pakalpojumiem šādam Lietotājam.

Kopējais produktu skaits, ko Lietotājs var iegādāties Interneta Veikalā, ir ierobežots līdz 30. Lai veiktu lielākus pasūtījumus, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu


Atbildības izņēmums

Pakalpojuma Sniedzējs dara visu iespējamo, lai nodrošinātu Tīmekļa Vietnē publicētā satura precizitāti un pareizību, vienlaikus pieļaujot, ka atsevišķos ierakstos, gadījumos var būt kļūdas.
Lietotājam ir jānodrošina, ka tā datortehnika un programmatūra ir pienācīgi aizsargāta pirms ieiešanas Interneta Veikalā.
Pakalpojuma Sniedzējs patur tiesības atslēgt vai liegt piekļuvi Tīmekļa Vietnei tehnisku vai citu problēmu un apkopes dēļ, tostarp atslēgt vai kavēt Tiešsaistes Veikala izmantošanu. Pakalpojuma Sniedzējs nav atbildīgs atlīdzināt Lietotājam zaudējumus, kaitējumu vai izmaksas, kas Lietotājam radušās Interneta Veikala darbības pārtraukšanas rezultātā.


Piemērojamie Tiesību Akti

Šos Noteikumus un Nosacījumus reglamentē Slovēnijas tiesību akti. No šī līguma izrietošu domstarpību gadījumā, kompetentā tiesa ir Slovēnijas tiesa. Pakalpojuma Sniedzējs neatzīst nevienu citu ārpustiesas iestādi par kompetentu patērētāju domstarpību risināšanai, ko ir ierosinājis patērētājs, un tas ir saskaņā ar Patērētāju Domstarpību Ārpustiesas Risināšanas Likumu. Jebkura vispārīga nosacījuma spēkā neesamība nenozīmē, ka citi nosacījumi zaudē spēku. Saskaņā ar ZIsRPS pircējs var uzsākt patērētāju ārpustiesas domstarpību izšķiršanas procedūru, izmantojot Eiropas Domstarpību Izšķiršanas Tiešsaistes Platformu (ODR), kurai var piekļūt, izmantojot http://ec.europa.eu/odr.

Vispārīgie noteikumi un nosacījumi stājas spēkā: 21. 8. 2023

Kamnikā, 21. 8. 2023
Uvecto d.o.o.