- 25% otrai precei. Izmanto atlaižu kodu: LELOSI25

ATGRIEŠANA

Mēs cenšamies tev piegādāt tikai labākās preces, taču apzināmies, ka dažkārt tev ir jāatgriež pasūtījums vai jāiesniedz sūdzība. Ja prece tev neder, vari to atgriezt 30 dienu laikā pēc iegādes.

Ja vēlies atgriezt preces, vari pieprasīt arī naudas atgriešanu. Preču atgriešana, izmantojot GLS (Itella) pakalpojumu, maksā 5 €, un šī summa tiek atskaitīta no atgrieztās naudas summas. Bojātu un nepareizi saņemtu preču atgriešana un apmaiņa ir bezmaksas.

Aizpildot kādu no atgriešanas veidlapām, tev tiks piedāvāta iespēja izveidot uzlīmi preču atgriešanai ar GLS (Itella). Pēc tam atvērsies veidlapa, kurā varēsi ievadīt savu adresi un kontaktinformāciju un tiks izveidota uzlīme ar sūtījuma rekvizītiem. Tu vari izdrukāt šo uzlīmi, pielīmēt to uz pakas vai kastes, kurā atgriez savas preces, un atstāt to izvēlētajā pakomātā/paņemšanas punktā. Kad mēs saņemsim tavu sūtījumu un pārbaudīsim tā saturu, pieprasījums tiks apstrādāts 14 darba dienu laikā.

Ja nevēlies atgriezt preces, izmantojot GLS (Itella) pakalpojumu, vari to darīt atbilstoši savām vēlmēm, apmaksājot nosūtīšanu, taču tādā gadījumā tev mums ir jāatsūta sava sūtījuma izsekošanas numurs. Mēs varam apstiprināt tavu pieprasījumu tikai tad, ja varam izsekot sūtījumu un apliecināt tā saņemšanu mūsu adresē. Lūdzu, nosūti mums e-pasta ziņojumu uz info@mylelosi.lv, lai varam tev nosūtīt mūsu piegādes adresi.

Precei, ko vēlies atgriezt, ir jābūt sākotnējā stāvoklī: jaunai, tīrai, ar uzlīmi, oriģinālajā LELOSI iepakojumā, nemazgātai un nelietotai. Mēs paturam tiesības noraidīt tavu pieprasījumu, ja saņemsim preci, kas neatbilst šiem nosacījumiem. Šie nosacījumi neattiecas uz gadījumiem, ja atgriez senāku preci ar pretenziju par bojājumu.

Ja tev ir nepieciešama palīdzība, lūdzu, raksti mums uz e-pasta adresi info@mylelosi.lv,un mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu tev rast risinājumu.

Kā mēs varam tev palīdzēt?