- 35% otrai precei. Izmanto atlaižu kodu: LELOSI35

ATGRIEŠANA

Mēs cenšamies jums piegādāt tikai labākos produktus, taču diemžēl apzināmies, ka dažkārt jums ir jāatgriež pasūtījums vai jāiesniedz sūdzība. Ja prece jums neder, jūs varat to atgriezt 30 dienu laikā pēc iegādes.

Ja vēlaties atgriezt produktus, varat pieprasīt naudas atgriešanu. Preču atgriešana, izmantojot GLS (Itella) pakalpojumu, maksā 5 €, un šī summa tiks atskaitīta no atgrieztās naudas summas. Bojātu un nepareizi saņemtu produktu atgriešana un apmaiņa ir bez maksas.

Aizpildot kādu no atgriešanas veidlapām, jums tiks piedāvāta iespēja izveidot uzlīmi preču atgriešanai ar GLS (Itella). Pēc tam, atvērsies veidlapa, kurā ievadīsiet savu adresi, kontaktinformāciju, un tiks izveidota uzlīme ar sūtījuma rekvizītiem. Jūs varat izdrukāt šo uzlīmi, uzlīmēt to uz pakas vai kastes, kurā atgriežat savas preces, un atstāt to izvēlētajā pakomātā/paņemšanas punktā. Kad mēs saņemsim jūsu sūtījumu un pārbaudīsim tā saturu, pieprasījums tiks apstrādāts 14 darba dienu laikā.

Ja nevēlaties atgriezt savus produktus, izmantojot GLS (Itella) pakalpojumu, jūs varat to darīt uz sava rēķina, taču jums mums ir jāatsūta sava sūtījuma izsekošanas numurs. Mēs varam apstiprināt jūsu pieprasījumu tikai tad, ja varam izsekot jūsu sūtījumu un apliecināt tā saņemšanu mūsu adresē. Lūdzu, sūtiet mums e-pastu uz info@mylelosi.lv, un mēs nosūtīsim jums mūsu adresi.

Precei, ko vēlaties atgriezt, jābūt sākotnējā stāvoklī: jaunai, tīrai, ar uzlīmi, oriģinālajā Lelosi iepakojumā, nemazgātai un nelietotai. Mēs paturam tiesības noraidīt jūsu pieprasījumu, ja saņemsim preci, kas neatbilst šiem nosacījumiem. Šie nosacījumi neattiecas uz gadījumiem, ja atgriežat senāku izstrādājumu kā pretenziju par bojājumu.

Ja jums nepieciešama palīdzība, lūdzu, rakstiet mums uz e-pasta adresi info@mylelosi.lv, un mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu jums atrast risinājumu.

Kā mēs varam jums palīdzēt?